🧩 Náplň práce

  • Kompletní zajištění personální administrativy (nástupy, ukončení PP, změny, evidence)
  • Tvorba a správa pracovněprávní dokumentace v souladu s legislativou (vč. pro lidi z třetích zemí)
  • Optimalizace HR procesů, spolupráce na vylepšení systémů a interní komunikace
  • Komunikace s úřady, reporting a kontrola souladu s pracovněprávními předpisy
  • Podpora vedení společnosti při HR projektech (školení, legislativní změny)

 

🎓 Koho hledáme

  • Máte min. 3 roky zkušeností na obdobné pozici (HR Generalist / HR Administrator / HR Specialista)
  • Ovládáte pracovněprávní legislativu a víte, jak ji uplatnit v praxi
  • Domluvíte se anglicky (komunikativní úroveň B2)
  • VŠ vzdělání (ekonomie, finance, personalistika nebo příbuzný obor)
  • Jste samostatná/ý, spolehlivá/ý a průbojná/ý – dokážete věci dotáhnout do konce
  • Výhodou: zkušenost z výrobního podniku nebo „závodového HR“

 

🌟 Co nabízíme

  • 25 dní dovolené ročně
  • Příspěvek na stravné
  • Podporu profesního rozvoje a vzdělávání
  • Jistotu zaměstnání a férový přístup
  • Práci na hlavní pracovní poměr v Pardubicích
  • Nástup co nejdříve

 

💬 Zní to jako práce pro vás?

Pošlete nám svůj životopis a přidejte se do týmu menší, ale stabilní personální agentury, kde má personalistika skutečný význam.

Nabíráme muže i ženy

Naše inzeráty jsou napsané v ženském nebo v mužském rodě, aby hezky plynuly. Ke všem uchazečům a uchazečkám přistupujeme spravedlivě a bez jakékoli diskriminace.


SMART Career s.r.o.