Staňte se klíčovým hráčem v oblasti bezpečnosti, ochrany zdraví a životního prostředí! Hledáme motivovaného kolegu/kolegyni, který/á se rád/a zapojí do moderního řízení bezpečnosti a ochrany životního prostředí. Pokud hledáte práci, kde má vaše činnost skutečný dopad, jste na správné adrese!

Co Vás na této pozici čeká?

  • Aktivní dohled nad plněním požadavků v oblasti bezpečnosti práce, požární ochrany a ochrany životního prostředí.
  • Monitorování a zajištění souladu s environmentální legislativou (např. zákon o ochraně ovzduší, odpadové hospodářství, REACH, IPPC aj.).
  • Vedení a pravidelná aktualizace potřebné dokumentace.
  • Spolupráce a komunikace s kontrolními orgány (ČIŽP, KÚ, MŽP apod.).
  • Vyhledávání potenciálních rizik a návrhy na preventivní opatření.
  • Organizace a vedení interních i externích auditů.
  • Školení a vzdělávání zaměstnanců v oblasti BOZP a životního prostředí.
  • Zpracování analýz a sestavování pravidelných reportů.
  • Podíl na implementaci a rozvoji environmentálního management systému (ISO 14001 a další).

Jakého kolegu/kolegyni rádi přivítáme?

  • Máte minimálně SŠ vzdělání.
  • Zajímáte se o oblast bezpečnosti práce, požární ochrany a ochrany životního prostředí.
  • Orientujete se v aktuální legislativě a rádi se vzděláváte.
  • Vyznačujete se samostatností, důsledností a organizačními schopnostmi.
  • Umíte dobře komunikovat s kolegy i úřady.
  • Znalost angličtiny je pro Vás výhodou, ale není podmínkou.

Na co se můžete těšit?

  • Možnost ubytování v moderním bytovém domě.
  • Finanční příspěvek na stravování i penzijní/životní pojištění.
  • Širokou škálu benefitů (Benefit Plus, zvýhodněné telefonování, příspěvek na dětský tábor a další).
  • Výuku anglického jazyka přímo na pracovišti.
  • Atraktivní náborový příspěvek.
  • Prostředí podporující profesní růst a další vzdělávání.
  • Příležitost být součástí stabilního a přátelského kolektivu, kde si vzájemně pomáháme.

Připojte se k nám a posuňte svou kariéru o krok dál. Těšíme se na Vaši odpověď!


SMART Career s.r.o.