Popis pracovní pozice:

  •  Hledáme energického a organizačně schopného obchoďáka. Dostane u nás příležitost stát se klíčovým hráčem v rozvoji obchodu personálních služeb.
  • Baví Vás obchod? Jste systematičtí a přitom kreativní? Tato pozice je pro vás ideální.

 

Náplň práce:

  • Obchodní aktivity.
  • Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí a rozvoj vztahů s klienty.
  • Průzkum trhu, návrhy na zlepšení služeb a konkurenceschopnosti.
  • Péče o stávající klienty, identifikace jejich potřeb a zajištění potřebné podpory.
  • Spolupráce s provozem a sdílení informací s cílem zajistit hladký průběh zakázek.
  • Zajištění související administrativy.
  • Příprava reportů a podkladů pro vedení společnosti.
  • Aktivní účast na poradách a řešení každodenních výzev.

 

Požadujeme:

  • Min. SŠ vzdělání (VŠ výhodou).
  • Praxi v oblasti obchodu, vedení lidí ve výrobním prostředí (výhodou zkušenost v personálních agenturách).
  • Výborné komunikační a organizační schopnosti.
  • Aktivní znalost práce s PC (MS Office, především Excel a Outlook).
  • Zodpovědnost, flexibilitu a schopnost pracovat pod tlakem.
  • Znalost českého jazyka na komunikativní úrovni (znalost AJ/ NJ výhodou).
  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič.

SMART Career s.r.o.