Co bude Váš denní chleba:
Odpovědnost za zabezpečení plynulého chodu svěřených zakázek / provozů.
Koordinace výkonu práce zaměstnanců v souladu s požadavky klienta a zejména dle pokynů vedoucího střediska.
Průběžný kontakt a včasné sdílení pracovních informací.
Komunikace s mistry výrobních linek, zjišťování jejich potřeb a požadavků.
Kontrola a správná evidence docházky a práce zaměstnanců na své směně (trvalý přehled o zaměstnancích).
Zajišťování náhrady za nepřítomné zaměstnance, zjišťování požadavků na počty zaměstnanců na směně.
Průběžné hodnocení pracovní morálky zaměstnanců.
Řešení požadavků zaměstnanců, denní komunikace se všemi zaměstnanci na směně, zjišťování problémů a žádostí, podle potřeby okamžité řešení.
Provádění školení uchazečů o zaměstnání v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP), požární ochrany (PO) a ochrany životního prostředí (OŽP) a dále zabezpečování realizace testu manuální zručnosti pro nové uchazeče.
Předávání podkladů pro zpracování mezd.
Účast na firemních poradách, denní příprava stručných reportů.
Co od Vás očekáváme:
flexibilitu v pracovní době
Min. SŠ vzdělání
Aktivní znalost práce s PC, uživatelská znalost MS OFFICE- primárně Excel, Outlook
Zkušenost práce s lidmi – velkou výhodou praxe z výrobního provozu, sklady, logistika, ...
Znalost činností / procesů přímo z prostředí agentury práce je velkou výhodou.
Organizační dovednosti, samostatné rozhodování, kreativní myšlení, časová flexibilita a mobilita.
Ochota učit se.
Odolnost vůči stresu, dovednost zvládat náročné situace, schopnost přicházet s vlastním řešením mimořádných situací.
komunikativní český jazyk
Základní znalost zákoníku práce výhodou.
ŘP. sk. B – aktivní řidič.
Co Vám můžeme nabídnout:
práce na HPP
Kvalitní sociální zázemí společnosti.
Finanční ohodnocení odpovídající Vaší praxi a zkušenostem. Fixní mzda + variabilní (prémiové) motivační složky. Možnost nadstandardní mzdy, bude záležet na Vás.
Možnost kariérního růstu.
Notebook a telefon, další technické vybavení podle potřeby.
Nástup: dohodou.