Co se Vám u nás bude určitě líbit ?
- Propracovaný adaptační plán
- 25 dní dovolené
- Možnost spolupracovat na IČO nebo HPP
- Volnou pracovní dobu
- Možnost občasného Home office
- Rychlý kariérní růst s možností nadstandardních výdělků
- Portfolio našich stálých klientů
- Teambuildingy
Co bude náplní Vaší práce ?
- Navolávání schůzek na nadcházející týden – stálí zákazníci i studené kontakty
- Setkávání se se stávajícími i novými klienty a díky analýze jejich potřeb vybereš správný produkt
- Péče o stávající zákazníky
- Neustálé vzdělávání se v našem produktovém portfoliu
- Komunikace s naším realizačním týmem
- Práce v interních systémech - zaznamenávání dat do firemních
CRM systémů - Pipedrive, Google drive a jiné
Jaké by měli být Vaše znalosti a dovednosti ?
- Minimálně 2 roky zkušeností v oblasti obchodu
- Skvělé komunikační dovednosti a motivace dosáhnout svých cílů
- Schopnost vcítit se do zákazníka a naslouchat jeho potřebám
- Orientace na zákazníka a jeho potřeby jako hlavní prioritu
- Aktivní řidičský průkaz
Pokud Vás tato pracovní nabídka zaujala stejně jako nás, tak neváhejte a dejte nám o sobě vědět.
Napiště nám o sobě co Vás baví , co máte rádi a my se Vám obratem ozveme.
Petra Vrubelová
HR Konzultant
+420 734 549 966