Co se Vám u nás bude určitě líbit ?
 

  • Propracovaný adaptační plán
  • 25 dní dovolené
  • Možnost spolupracovat na IČO nebo HPP
  • Volnou pracovní dobu
  • Možnost občasného Home office
  • Rychlý kariérní růst s možností nadstandardních výdělků
  • Portfolio našich stálých klientů
  • Teambuildingy

     

Co bude náplní Vaší práce ?

  • Navolávání schůzek na nadcházející týden – stálí zákazníci i studené kontakty
  • Setkávání se se stávajícími i novými klienty a díky analýze jejich potřeb vybereš správný produkt
  • Péče o stávající zákazníky
  • Neustálé vzdělávání se v našem produktovém portfoliu
  • Komunikace s naším realizačním týmem
  • Práce v interních systémech - zaznamenávání dat do firemních
    CRM systémů - Pipedrive, Google drive a jiné

     

Jaké by měli být Vaše znalosti a dovednosti ?

  • Minimálně 2 roky zkušeností v oblasti obchodu
  • Skvělé komunikační dovednosti a motivace dosáhnout svých cílů
  • Schopnost vcítit se do zákazníka a naslouchat jeho potřebám
  • Orientace na zákazníka a jeho potřeby jako hlavní prioritu
  • Aktivní řidičský průkaz


Pokud Vás tato pracovní nabídka zaujala stejně jako nás, tak neváhejte a dejte nám o sobě vědět.
Napiště nám o sobě co Vás baví , co máte rádi a my se Vám obratem ozveme.


Petra Vrubelová
HR Konzultant

+420 734 549 966


JPF Czech s.r.o.