Administrativní pracovník obchodu - Práce v Pardubicích .cz

Administrativní pracovník obchodu

Administrativní pracovník obchodu

  • Komunikace se zahraničními i tuzemskými dodavateli i zákazníky;
  • Sjednávání a objednávání mezinárodních i vnitrostátních přeprav;
  • Evidence obchodních případů, podklady pro fakturaci, likvidace dokladů;
  • Komunikativnost;
  • Znalost AJ na rozumné komunikační úrovni (schopnost dorozumět se slovem i písmem) výhodou, nikoliv podmínkou;
  • Znalost práce na PC;
  • Samostatnost;
  • Stabilní práce v přátelském úzkém kolektivu zavedené firmy s téměř 30 letou tradicí;
  • Stravenky;
  • Práce v centru města;
  • Mobilní telefon;

Své strukturované profesní životopisy zasílejte na uvedený e-mail do 30.11.2020.


Vytvořeno:

dne 27.10.2020 v 0:00

Vzdělání:

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Možný nástup:

ihned

Odpovědět na inzerát