Back office - administrativa s AJ - Práce v Pardubicích .cz

Back office - administrativa s AJ

Back office - administrativa s AJ

Úvod a popis pracovní náplně

  • Hovořit anglicky Vám nedělá problém a rozhlížíte se po nové práci - zkuste tedy to, co Vám přinese nejen jiné zkušenosti, ale i spokojenost s tím, co děláte.
  • Potřebujeme administrativního pracovníka, člověka, který vidí ve věcech souvislosti a vyžívá se v angličtině - pracovní místo v Prachovicích v okrese Chrudim.
  •  
  • Každodenní činnost se bude týkat:
  • administrativy spojené se zákaznickým servisem
  • řešení požadavků a potřeb ze strany zákazníka
  • komunikace se zákazníkem (v anglickém jazyce)
  • práce s interním systémem, zadávání dat
  • kontrola správnosti plateb

Požadujeme

  • Měl/a byste splňovat:
  • zejména mít schopnost hovořit anglicky (alespoň úroveň B2)
  • pozice je vhodná také pro absolventy, ovšem SE zkušeností při studiích s administrativou
  • zapůsobíte s praxí např. na ekonomickém/nákupním/zákaznickém oddělení
  • znalost práce s PC (zvláště Excel na dobré úrovni)
  • schopnost řešit věci samostatně a pracovat zároveň v prostředí týmu, zaměření na zákazníka

Nabízíme

  • velmi dobré pracovní podmínky, moderní kanceláře (kolektiv více než přátelský a pohodový), prostor na odpočinek, čerstvý vzduch
  • být součástí zahraniční společnosti a zahraničního týmu - využití angličtiny na denní bázi
  • mzda v nadprůměrné výši ovlivněna Vaší praxí 
  • týden dovolené navíc, závodní stravování
  • smlouva na dobu neurčitou od začátku spolupráce

Vytvořeno:

dne 02.12.2017 v 5:10

Místo práce:

Pardubický kraj

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

0

Zařazeno v oborech:

  • Administrativa
  • Ekonomika a podnikové finance

Odpovědět na inzerát