Operátor zákaznického servisu

Operátor zákaznického servisu

Úvod a popis pracovní náplně

  • Co u nás budete dělat?
  • Starat se o zákazníky, poskytovat informace, řešit přání a hledat pro ně ta nejlepší řešení (telefony, tarify, nabídka dalších služeb...), a to formou příchozích a odchozích hovorůZasazovat se o to, aby zákazníci byli vždy maximálně spokojení a rozdávat zákazníkům dobrou náladu :-)Vzdělávat zákazníky, jak používat ty nejmodernější telekomunikační nástroje a služby

Požadujeme

  • Základní PC dovednostiKomunikační dovednostiOdvaha nabídnout něco navícPohotové reakce, schopnost nabídnout vhodné řešeníChuť naučit se něco novéhoOtevřenost ke změnámSchopnost řešit náročné situace s úsměvem

Nabízíme

  • Práci na plný i částečný úvazek – možnost úvazku 22,5 h/týdně, 32,5 h/týdně
  • 5 týdnů dovolené
  • Mobilní telefon a velkorysý zaměstnanecký tarif s 10 GB dat
  • Příjemné, mladé a přátelské pracovní prostředí s neformální atmosférou
  • Prostředí, kde se sice maká, ale také se bavíme a odměňujeme za skvělé výkony
  • Možnost uplatnit své dobré nápady
  • Rozvojová školení a možnost dalšího kariérního růstu
  • Stručně řešeno - práce u nás je vynikajícím vstupem do vaší další kariéry. Naučíte se skvěle a efektivně komunikovat, poznáte, jak pracuje velká mezinárodní firma, seznámíte se s propracovanými systémy péče o zákazníky a naučíte se rozumět nejmodernějším technologiím. A to vše ve skvělém týmu :-)

Vytvořeno:

dne 14.09.2016 v 5:10

Místo práce:

Chrudim

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na zkrácený úvazek

Platové podmínky:

110

Zařazeno v oborech:

  • Zákaznický servis

Odpovědět na inzerát