Asistent zákaznického servisu - Decathlon
Asistent zákaznického servisu - Decathlon
V Decathlonu chceme zpřístupnit sport co nejvíce lidem a právě ty nám v tom můžeš pomoci. Do našeho týmu hledáme aktivní sportovce, kteří se nebojí přijímat výzvy a pomohou nám posouvat věci dopředu. Seber odvahu a připoj se k týmu Decathlon, který má touto dobou v Čechách více než 1900 spoluhráčů!
Maloobchodní prodej se v příštích pěti letech promění více než tomu bylo v posledních padesáti letech. V Decathlonu máme rádi výzvy. Nechceme tyto změny pouze sledovat, chceme je reálně tvořit spolu s sportovci, kteří mají chuť se realizovat, učit se, růst a zlepšovat věci kolem sebe.
V současné době hledáme komunikativní kolegy a kolegyně na zákaznický servis. Zvládneš připravit objednávku, vyřídit vrácení zboží nebo vyřešit reklamaci? Pokud ano, neváhej se připojit k našemu týmu.
Pokud ne, nemusíš mít strach, všechno tě naučíme!
Náš tým se v současné době skládá z několika stálých členů. Moc rádi, tě přivátáme mezi sebou.
U nás najdeš skvělé možnosti pro další kariérní růst a přátelský kolektiv, se kterým tě to bude bavit.
Jaké SKILLS u nás potřebuješ?
Sportovec
- Běžnou součástí tvého života je sport a pohyb.
Ochota
- Pro své kolegy i zákazníky jseš tu vždy, když tě potřebují.
Selský rozum
- Ať se jedná o jednoduché či složité rozhodnutí, používáš selský rozum.
Mobilita
- Víš, že když chceš růst a posouvat se dál, musíš občas změnit své působiště.
Zodpovědnost
- Stavíš se čelem ke svým závazkům
Komunikace
- Jseš rád/a mezi lidmi a s každým dokážeš najít společnou řeč.
Digital lover
- Zvládáš samostatně pracovat s počítačem a mobilními aplikacemi.
Co se ti dále může hodit?
Angličtina
- Se zahraničními kolegy se zvládneš domluvit i bez google překladače.
Odolnost vůči stresu
- Dokážeš se vypořádat se stresovou situací a samostatně ji vyřešit.
Jak vypadá TVŮJ DEN?
Příprava objednávek
- Připrava e-shopových objednávek k vyzvednutí.
Komunikace se zákazníkem
- Samostatně řešíš požadavky zákazníků.
Procesy zákaznického servisu
- Jsi zodpovědná/ý za veškeré procesy na zákaznickém servisu. Kompletace objednávek, vyřizování reklamací, apod.
Péče o zákazníky
- Jsi první a poslední, koho zákazník na prodejně vidí. Snažíš se, aby zákazník odcházel vždy maximálně spokojený.
Široká škála BENEFITŮ
- Využíváš příspěvek na sport nebo zvýhodněnou Multisportku.
- Jsi ambasadorem Decathlonu, proto kupuješ naše výrobky se slevou 25 %.
- Splněné cíle se ti promítají do výplat. Měsíčně až 10 % a ročně až do výše 2 platů.
- U nás můžeš otestovat všechno sportovní vybavení.
- V Decathlonu se můžeš stát akcionářem firmy a tím si zhodnotit své úspory.
- Odpočinek je důležitý, proto si každý rok dopřáváš 25 dnů dovolené.
- Každý měsíc utužuješ kolektiv pravidelným sportem. Na meetinzích společně s týmem oslavuješ dosažené cíle.
- Svoji pracovní dobu nastavuješ zodpovědně a flexibilně podle svých možností.