TOP! Asistent/ka - Recepční s AJ v business centru Regus Manpower - Práce v Pardubicích .cz

TOP! Asistent/ka - Recepční s AJ v business centru Regus



Omlouváme se, ale inzerát není veřejný.

Úvod a popis pracovní náplně

  • Co budete dělat?
  • Budete zodpovídat za zajištění hladkého provozu recepce a bezproblémový chod business centra
  • Komunikovat s klienty a řešit jejich požadavky (pošta, vyřizování telefonátů, objednání taxi služby, registrace do systému)
  • Spravovat klientské účty v interním systému
  • Komunikovat s dodavateli ohledně objednávek, fakturace
  • Připravovat a rezervovat zasedací místnosti v business centru

Požadujeme

  • Na výkon této agendy budete potřebovat velmi dobrou znalost češtiny a komunikativní angličtinu (min. B2 úroveň).
  • Tato pozice hraje pro firmu důležitou roli, proto oceníme vaše zkušenosti na podobné pozici, profesionální a pozitivní přístup, ochotu pomoct klientům při řešení požadavků, pečlivost nezbytnou v administrativě a schopnost rychlého zorientování se v nových programech.

Nabízíme

  • Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti a příjemnou atmosférou na pracovišti
  • HPP, po prvním roce smlouva na dobu neurčitou
  • Platové ohodnocení podle zkušeností 25 000 - 30 000 Kč a možnost kariérního růstu
  • Možnost i zkráceného úvazku na DPP nebo DPČ - lokalita Anděl, 100 - 120 Kč/hod.
  • Plně hrazené stravenky (120 Kč/denně) a flexipassy v hodnotě 2000 Kč/měsíčně
  • Kurzy angličtiny
  • Proplácení MHD kuponu v případě dojíždění mezi jednotlivými centry
  • Výhody po delším působení ve firmě (např. tablet, mobil)
  • Další zajímavosti jako volný narozeninový den a non sick days
  • Pracovní časy pondělí až pátek od 8:00 - 16:30 nebo 8:30 - 17:00
  • Těším se na vás životopis. 
  • Odpověď je samozřejmostí.

Vytvořeno:

on 11.01.2018 at 5:10

Místo práce:

Praha

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

25